Kolding Storcenter svæver stadigvæk på lyserøde danske midsommerskyer, efter at Koldings ubestridte kundemagnet i maj modtog en såkaldt Solal Award i kategorien sociale medier.
Solal Awards har status som europæisk og sydafrikansk marketingpris, som uddeles hvert år inden for hele 11 forskellige kategorier. I år foregik prisoverrækkelsen i Amsterdam, hvor Kolding Storcenter fik sin velfortjente award.
Koldings populære shoppingcenter tog sin prestigefyldte pris for kampagnen “Fristelsernes Hus”, som var centrets helt egen version af et reality-show, hvor 10 deltagere havde accepteret at bo i 20 dage i et hus opførst i storcenteret.
Centrets kampagne viste sig i efterårets 2013 i stand til at engagere tusindvis af followers på Facebook og har altså nu desuden sikret Kolding Storcenter sin internationale pris.
“Vi er både kolossalt stolte og ligeså glade for denne æresfulde pris,” siger centerchef i Kolding Storcenter, Gitte Lindbo.
Læs mere her om Kolding Storcenters Solal Award
Din genvej til tomme erhvervslokaler i Kolding med fremtid